tirsdag 3. februar 2015

En sniktitt på tapetene våre


I innlegget om fargepaletten vår, avslørte jeg at det blir utstrakt bruk av farger i huset. Det var bare noen av fargene jeg viste frem, i ettertid har også denne fargen blitt bestemt at skal brukes på et soverom. I tillegg, kommer vi også til å bruke ganske mye tapet rundt om i huset. Noen rom vil bli helt tapetsert, andre vil få en vegg, mens nede i stuen vil det på et sted komme en 90 cm bred stripe med en grov, tøff tapet. Her kommer noen smakebiter:


Kjøkken/stue/loftstue:











Soveromstapeter: Guttene har fått ganske stor valgfrihet til hvordan de vil ha det på rommene sine. I tidligere boliger, og i huset vi bor nå er alle barnerom hvite...Det er det snart slutt på.






Foreldrerom: 



Tapeten vi skal ha i yttergangen har jeg dessverre ikke funnet noe bilde av.

Jeg gleder meg utrolig mye til å se det hele satt sammen, om ca 4-5 uker er veggene klare for maling /tapet - det er ikke lenge til det :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar